Szukaj na stronie:

Portfele RFID
- Etui na karty i dokumenty (6)- Porfele Damskie (3)- Portfele Męskie (4)- Portfele Unisex (4)- Portfele i Etui Brązowe (6)- Portfele i Etui Czarne (8)- Portfele i Etui Czerwone (3)


OFERTA DNIA
249 149 PLN

Płatności obsługuje:
Regulamin

 
Postanowienia ogólne 
 
1.Właścicielem sklepu internetowego www.WaveGuard.pl jest firma MOXOM Consulting Joanna Dąbrowiecka wpisana do ewidencji działalności gospodarczej dla miasta Chorzów pod numerem REGON: 241071520,
NIP: 644-151-82-55, Nr konta bankowego: 28 1050 1243 1000 0091 4024 6308 Bank ING Bank Śląski
2.Sprzedaż produktów oferowanych przez sklep reguluje niniejszy regulamin.
3.Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu oraz polityki prywatności firmy.
4.Sklep prowadzi sprzedaż wyłącznie za pośrednictwem internetu przez 24 godziny na dobę przez cały rok.
5.Prawidłowo złożone zamówienie potwierdzone jest każdorazowo poprzez wysłanie e-maila potwierdzającego do klienta, w którym znajduje się zestawienie zamówionych produktów oraz adres dostawy.
6.Dokonać zakupu w sklepie może zarówno zarejestrowany i zalogowany użytkownik jak i niezarejestrowany użytkownik.
7.Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia od klientów, których dane są błędne lub niepełne a także w wypadku, gdy dane te budzą wątpliwość co do ich prawdziwości.
 
Płatności 
 
8.Ceny oferowanych produktów podane są w PLN i zawierają podatek VAT. Obowiązuje cena podana przy towarze w momencie składania zamówienia. Ceny produktów nie zawierają kosztów przesyłki.
9.Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, poszerzania asortymentu, wycofywania pewnych produktów ze sprzedaży, prowadzenia oraz odwoływania akcji marketingowych i promocyjnych obejmujących wybrany asortyment.
10.Do każdej transakcji sprzedaży dla kont ze statusem „firma” dołączona jest faktura VAT. Dla kont ze statusem „osoba prywatna” fakturę wystawia się na prośbę klienta. W przypadku, gdy klient jednoznacznie nie określi danych faktura wystawiana jest według informacji zawartych w formularzu rejestracji lub w formularzu zamówienia i finalizacji zakupu.
11.Sklep akceptuje następujące formy płatności:
  • e-płatności realizowane przez firmę PayU S.A. - płatność przelewem lub kartą kredytową
  • płatność przy odbiorze - za pobraniem.
 
Wysyłka 
 
12.Wyboru doręczyciela dokonuje klient podczas finalizowania transakcji Sklep oferuje wysyłkę za pośrednictwem:
  • Paczkomaty.pl w opcji przedpłata - e-płatności realizowane przez firmę PayU S.A..
  • Kuriera  w opcji przedpłata - e-płatności realizowane przez firmę PayU S.A. lub za pobraniem – kurier DPD w usłudze Standard.
13.Informacja na temat kosztów przesyłki umieszczona jest każdorazowo przy finalizowaniu transakcji.
14.W wypadku jednego zamówienia kilku produktów obowiązuje koszt wysyłki dla jednego produktu, chyba że waga całego zamówienia przekroczy 30kg.
15.Sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z winy doręczyciela oraz opóźnienia w dostarczeniu przesyłki leżące po stronie dostawcy.
16.Każde zamówienie składające się z większej ilości produktów wysyłane jest jedną przesyłką zbiorczą.
17.Możliwość wysyłki kilku zamówień jedną przesyłką istnieje jedynie po konsultacji z biurem sklepu i zaakceptowaniu przez biuro tej formy wysyłki.
18.Nie ma możliwości wysyłki poza granicę kraju bez wcześniejszej konsultacji z biurem sklepu i ustaleniem odrębnego cennika kosztów przesyłki.
 
Koszyk 
 
19.Wprowadzenie do koszyka wybranego towaru nie jest równoznaczne z jego zakupem. Towar znajdujący się w koszyku klienta do momentu zakończenia procesu zamawiania pozostaje własnością sklepu.
 
Zamówienia 
 
20.Wartość złożonego zamówienia to kwota, na którą składają się: wartość produktów, opakowań, usług dodatkowych oraz kosztu wysyłki.
21.Czynności związane z obsługą zamówień wykonywane są w ramach czasu pracy biura sklepu – w dniu robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
22.Termin (czas) realizacji w przypadku wyboru metody płatności e-płatności (PayU - przedpłata) liczony jest od momentu stwierdzenia wpływu na konto sklepu (bądź konto partnera – PayU) w równowartości złożonego zamówienia. 
23.Termin realizacji nie obejmuje czasu przesyłki, który jest właściwy dla wybranego doręczyciela.
24.Każde zamówienie składające się z większej ilości produktów wysyłane jest jedną przesyłką zbiorczą. W wypadku jednego zamówienia kilku produktów dla wszystkich produktów obowiązuje czas realizacji właściwy dla produktu, który posiada najdłuższy czas realizacji.
25.Złożone zamówienie można anulować do piętnastu minut od momentu otrzymania maila potwierdzającego. Aby anulować złożone zamówienie należy wysłać odpowiedź na maila potwierdzającego, w treści informując o chęci odstąpienia od umowy.
26.Termin realizacji zamówienia może zostać wydłużony w szczególnych sytuacjach, niezależnych od sprzedającego. Informacja taka zostanie przekazana klientowi niezwłocznie po wystąpieniu nieprzewidzianych okoliczności.
 
Rabat
 
27.Sklep udziela rabatu w wysokości 20% na wszystkie produkty na następujących zasadach:
- rabat wynosi 20% i obowiązuje dla zamówień złożonych do 30.04.2014r. włącznie;
- rabaty udzielane są wyłącznie na produkty dostępne w sklepie;
- rabat nie dotyczy cen usług transportowych, pozostają one bez zmian;
- aby otrzymać rabat należy wpisać odpowiedni kod rabatowy w polu "posiadam kod rabatowy" w części koszyka „Wybierz  sposób wysyłki oraz formę płatności”
- kod rabatowy można uzyskać kontaktując się z nami drogą mailową na adres biuro@waveguard.pl
 
Zwroty 
 
28.Produkty dostępne w asortymencie zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów i odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r.) można zwracać do dziesięciu dni od zakupu, przy czym klient ponosi koszty przesyłki zwracanego towaru. Towar musi zostać zwrócony przez klienta w stanie w jakim został zakupiony, nie może być używany. Do przesyłki należy dołączyć fakturę zakupu.
 
Polityka prywatności 
 
29.Dane klientów przechowywane są zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. i wykorzystywane są jedynie w ramach realizacji zamówień dokonanych za pośrednictwem sklepu.
  
Postanowienia końcowe 
 
30.Właściwym do rozstrzygania sporów wynikających z umowy sprzedaży zawartej między klientem a właścicielem sklepu jest sąd właściwy dla siedziby pozywanego.
31.Siedziba firmy: 41-503 Chorzów, ul. Rycerska 24/14
32.Kontakt z biurem sklepu możliwy jest w ramach czasu jego pracy, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. Klienci mogą kontaktować się za pośrednictwem poczty e-mail pisząc na adres: biuro@waveguard.pl lub dzwoniąc na numer kontaktowy: +48 500744597
 
 

Dodaj swój email aby otrzymywać informacje o nowościach.
    
Przesyłka gratis
PRZESYŁKI I ZWROTY
Odwiedź nas na Facebook
Kontakt